tolv - all the party people dancing for the indie star

Här ligger jag på en ryamatta med Arnolds stela terminatorstämma i bakgrunden. Det är så vi festar i Göteborg.

Det är kallt ute, varje gång jag lämnar lägenheten så sprids luften av ånga från min andedräkt. Min ena vante försvann någonstans i röran på sejdeln och min ena hand blir alltid kall efter cykelturer.

Jag är inte så trött och borde lämna den trygga värmen och mjuka ryamattan för halloweenäventyr, men jag ids inte. Det slutar ändå bara med matturer till seveneleven och pinsamma uppraggningsförsök av utklädda män som tror att de har något att ge i jämförelse med Ben & Jerry. Tur att det är vinter så jag inte behöver se att de faktiskt har linnen under sina jackor. Det borde inte vara tillåtet att sälja linnen till män.

Häromnatten vandrade jag och Marie hem efter att ha sett (500) days of summer och vi upptäckte plötsligt att hösten har kommit och i ett duggregn på haganygata var den vackrare än någonsin. Nästan lika vacker som kvällar på jazzhuset, calles korv och rödvinsläppar.


Hur coolt det än må vara att ligga på golvet så är det dags för mig att stänga av teven för att ersätta Arnold med något mer uppskattat typ http://open.spotify.com/track/4fS8DhYo5NcBhHN7VLDQL2

hasta la vista, baby

Kommentarer
Postat av: JP

Du skriver bra, Karin! men åh 500 days of summer, var den bra!? :D

2009-11-01 @ 22:52:48
Postat av: JP

nu blir det lite Of Montreal på Spotify <3

2009-11-01 @ 22:54:08
Postat av: JP

Kan du ge mig en kort sammanfattning av vad Mad Men handlar om? :) så jag vet om jag ska börja se eller inte, det är upp till dig nu Karre!

2009-11-01 @ 22:56:28
Postat av: JP

Hehe nu spårar jag lite i ditt kommentarfält! MEN, när ska vi cama igen!? :D

2009-11-01 @ 22:58:07
Postat av: sally

rödvin tar död på mig

2009-11-01 @ 22:59:19
URL: http://crazywomenincrazytown.blogg.se/
Postat av: Karin

Spamming mitt i "djävulen bär prada" fashioncrime!!! 500 days of summer var fin, soundtracket var som en chokladbakelse. Du måste se den JP, måste. En fin blandning av smiths, fina klänningar och kärlek.



Mad men handlar egentligen inte om så mycket, människor på en reklambyrå, deras liv, problem, relationer m.m Men den är välgjord, skildrar samhället på 50 och 60-talen och kläderna är väldigt väldigt fina.

2009-11-01 @ 23:16:03
Postat av: marie

Åh, finaste texten. Jag älskar att livet faktiskt är såhär på riktigt nu <3

2009-11-02 @ 19:27:12
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Azzå jag är lite väl kool nu, men om du dansar med mig och Tobi i helgen så kan du la vara min vän om du har tur likzååååm.

2009-11-02 @ 23:46:50
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: BeckDebbie27

University students are speaking just about essays completing. Nevertheless, not a lot of them realize what can writing mean. Thus, a lot of such guys fail their careers. I suggest to find <a href="http://qualityessay.com/essay-writing-services.html">essay writing services</a> to forefend that!

2012-03-29 @ 08:42:38
URL: http://www.qualityessay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0