Arton - I'm happy just to dance with you

Idag fick jag ett brev med blommor och söta katter, det var från mamma som tyckte det skulle vara ypperligt fint med kakor, middag och bio på lördag. Världens bästa mamma!

Nästa höjdpunkt blev att Jasmine hade satt upp mig och Marie på gästlistan tills imorrn, dans är fint, och de med de extra slantarna ska jag unna mig lite findricka.

Sist men inte minst så hade Eva köpt en julklapp till sig själv på TVshop (!) Zuma träningsvideo. Man fick maracas på köptet och det gälde att skaka på höfterna och vifta på armarna som aldrig förr. Det har jag, Marie och Eva gjort hela morgonen.



Efter en genomläsning av mina få blogginlägg så märkte att detta har kommit att bli en "hur jag spenderar mitt ointressanta liv" -blogg, vilket jag absolut vill unvika. Jag lovar att bättra mig och skriva om mer världsliga ting, som t.ex. hur otroligt vacker Anna Karina är i Godards "Vivre sa vie". Njut ni av henne medans jag studerar och lär mig om Marx liv och teorier.








Kommentarer
Postat av: John

John hade allt som oftast snyggast kläder, men George hade the facial futures! En av de enda män som passa i mustasch!? Det är something special det. Men John Lennon är min absoluta favorit - givetvis! Men jag tycker absolut att George drag (Med hans fina kinder och mörka ögon och juvenile smile) är mest sköna. Jag skulle bara visa vad jag mena, därav det snabba långa svaret!

2010-02-03 @ 15:08:31
URL: http://riodecharmero.blogg.se/
Postat av: carl oliver

vacker är hon minsann ja.

2010-02-03 @ 18:17:01
URL: http://carloliverander.tumblr.com/
Postat av: Poole19Sara

In the essay writing service it is very easy to search for information and essay writing about this good post . To make much easier the scholar career buy essay and enjoy your rest time!

2012-03-07 @ 01:53:10
URL: http://www.essaysexperts.com
Postat av: FaithConrad22

This is important to finish the correctly performed english essays paper or homework help to have the best mark at the university.

2012-03-24 @ 11:27:02
URL: http://www.manyessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0