elva - it's like someone spilled a beer all over the atmosphere

Jag har alltid trott att med hösten kommer regnet, dysterheten, framtidsångesten och alla de jobbiga känslorna. Men ju längre hösten pågår desto mer avlägset blir allt det där jobbiga.

Livet är utomordentligt när jag sitter här i min röda saccosäck och tittar på de soliga hustaken på andra sidan gatan.

Tack sötMarie (stackars hennes svullna fot) för att du är så mysig att hänga med, och sötEllie. Och såklart Eva som låter mig bo här, utan det erbjudandet hade jag antagligen blivit apatisk för att skydda mig från den dystra verkligheten.

Nu ska jag ta min cykel på en sväng runt ett bitande kallt men soligt Göteborg.


http://cargocollective.com/learnsomethingeveryday


Kommentarer
Postat av: JP

Alltså jag håller verkligen med dig, mår typ bättre än nånsin :D Jag är så jävla taggad på livet liksom!! Brukar typ bli störd på folk som säger det, men jag är verkligen det nu, haha! Förr om åren har jag typ alltid gått in i någon slags depression om hösten för att det alltid har varit en massa skola, dåligt om jobb, osv, osv..Men nu känns det mesta jättebra ju :) Fast jag hara har 13 kronor kvar att leva på tills den 27e, men pengar är ju inte allt här i världen! Det löser sig alltid på nåt sätt ändå :D Wee, LOVELIFE!

2009-10-21 @ 16:14:58
Postat av: marie

tack det samma sötKarin! hade inte klarat mig utan dig här, det är sant!

2009-10-21 @ 17:06:52
URL: http://bapaba.blogg.se/
Postat av: ellie

jaa håller med Marie tack själv för att du är så jäkla go och bra :D

2009-10-22 @ 11:59:01
URL: http://imtalentedwithreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0