nio - I gaze beyond the rain-drenched streets to England

London

Brick Lane, Punk och Abbey Road. Så mycket mer behövs det inte. JP, Marre Sandra, malin och Ade.. (... ngt arty frenchy) ses under Eifeltornet på nyårsafton.



























 

Jag är så dålig på att blogga men det är fint här hemma. Vi har dansat till Håkan, på underjorden och under en röd discokula på röda sten. Nu är jag trött i fötterna efter second hand -shopping och kakätning med Marie. Jag vilar i hennes hennes soffa nu med Mr Sinatra sjungandes för mig. Jobbar hela vecka och orkar inte åka hem, Marie ska iväg ett tag och har överlåtit sin nyckel till mig. Finaste tjejen


Kommentarer
Postat av: marie

miss ya alreadii!



PEPPAR ÅTTONDE!

2009-09-30 @ 14:58:21
Postat av: gina natalie

åh va snygga bilder på dig ! e du i götet?

2009-10-09 @ 07:01:04
URL: http://capnsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0